Курсова робота на тему: "Маркетингова діяльність підприємства".
Основна мета роботи полягає в проведенні комплексного дослідження теоретичних та практичних аспектів організації ефективного управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства.
Об’єктом дослідження в роботі виступає маркетинговий комплекс ТОВ КЕМЬ.
Предметом дослідження в роботі є питання аналізу організації, оцінки ефективності а також шляхів та напрямків удосконалення комплексу маркетингу ТОВ КЕМЬ.
Актуальність обраної теми дослідження та основна мета обумовлюють визначення наступних завдань дослідження:
1. Дослідити теоретичні засади формування маркетингової діяльності підприємства.
2. Розглянути організаційно-економі чну характеристику ТОВ КЕМЬ.
3. Здійснити аналіз маркетингововї діялності ТОВ КЕМЬ.
4. Запропонувати напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ КЕМЬ.
Структура курсової роботи: курсова робота містить вступ, 4 питання, висновки та пропозиції, список використаних джерел та додатки.